Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020

Μητσοτάκη: “Μόρφωση, εργασία και σύνταξη είναι παρωχημένες ιδέες”!!! Το σοκαριστικό βίντεο από προχθεσινή του συνέντευξη σε Ισραηλινό συγγραφέα στην Αθήνα!!!

 


“Παρωχημένες Μόρφωση - Εργασία - Σύνταξη”! 46 χρόνια από την ίδρυση της ΝΔ, με βασική ιδεολογική πλατφόρμα διακήρυξης τον “κοινωνικό φιλελευθερισμό” που θα διασφαλίζει την “κοινωνική δικαιοσύνη” … ο τωρινός πρόεδρος της ΝΔ και πρωθυπουργός της χώρας, δείχνει την τερατώδη μετάλλαξή της σε ένα κόμμα υποστήριγμα ακραίας ταξικής κοινωνίας όπου οι διακρίσεις, οι διαφοροποιήσεις “εκ γενετής” των πολιτών και τα προνόμια των λίγων και εκλεκτών απέναντι στους πολλούς, είναι δεδομένα! Ο Κυριάκος Μητσοτάκης «δεν τρέφει αυταπάτες για κοινωνία χωρίς ανισότητες»! Το κακό είναι οτι τσίμπησαν στις προεκλογικές του πολιτικές απάτες, οι μικρομεσαίοι, οι συνταξιούχοι και γενικά όλοι εκείνοι οι μη προνομιούχοι. “Όπου φτωχός κι η μοίρα του” είναι το μοντέλο της κοινωνικής “ισορροπίας” που ευαγγελίζεται και δομεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης και που απαγορεύει οποιαδήποτε ελπίδα και κίνητρο για τους νέους ανθρώπους αφου η τύχη τους σε μια τέτοια κοινωνία θα είναι … προδιαγεγραμμένη. “Ψυκτικοί από το Περιστέρι” …

► Η ιδέα να μορφώνεσαι, να βρίσκεις εργασία και να παίρνεις σύνταξη είναι ίσως ήδη παρωχημένη
► Ένα καλό με την κρίση στην Ελλαδα είναι ότι αυξήσαμε τα όρια συνταξιοδότησης

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε συζήτηση με τον ιστορικό και συγγραφέα Γιουβάλ Νώε Χαράρι, για τη Νέα (Αντι) Kανονικότητα που αποτελεί το κύριο θέμα του φετινού forum, στο πλαίσιο του Athens Democracy Forum 2020.
Τον συντονισμό της συζήτησης έχει αναλάβει η υπεύθυνη οικονομικών ειδήσεων της εφημερίδας «New York Times» στην Ευρώπη, Λιζ Άλντερμαν.
Στην συζήτηση ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξεδίπλωσε και πάλι την ακραία νεοφιλελεύθερη σκέψη του.

“…και πως εξηγείς στους ανθρώπους που θα είναι οι δουλείες όχι στο μακρινό αλλά το εγγύς μέλλον και πως επίσης εξηγείς στους ανθρώπους ότι ένα παραδοσιακό πτυχίο πανεπιστήμιου από ένα ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο ίσως δεν είναι απαραίτητα ο τρόπος να κερδίσεις μια καλή ζωή. Τώρα τρέχουμε μια νομοθεσία στην οποία επανασκεφτομαστε πλήρως την τεχνική μας εκπαίδευση. Ίσως υδραυλικοί και ηλεκτρολόγοι δεν θα αντικατασταθουν από ρομπότ πριν από άλλα επαγγέλματα.
Αντιμετωπίζουμε στην Ελλάδα μεγάλη έλλειψη σε τεχνικά καταρτισμένους ανθρώπους. Μερικές φορές μιλάμε για δουλείες από το παρελθόν, η παραδοσιακή δεξιοτεχνία επανακάμπτει διότι υπάρχει περισσότερη ζήτηση για αυτή.Αλλά παρόλα αυτά δεν βλέπω πολύ ενδιαφέρον σε Περιοχές στην Ελλάδα γι αυτού του είδους τις δουλειές οι οποίες θα μπορούσαν να είναι πραγματικά καλοπληρωμένες δουλείες και επίσης να βοηθούν στην τοπική ανάπτυξη. Έτσι, σκεπτόμενος 5 – 10 – 15 χρόνια μπροστά, και εξασφαλίζοντας τις αλλαγές τώρα στο εκπαιδευτικό σύστημα είναι πρόκληση.
Συνέχεια χρησιμοποιώ το παράδειγμα ότι τα παιδιά που ξεκινούν σήμερα στο νηπιαγωγείο θα αποφοιτήσουν το λύκειο το 2032 και από το πανεπιστήμιο το 2036, αν έχουμε ακόμη τα τετραετή προγράμματα σπουδών.Αλλά τι είδους δεξιότητες δίνουμε στα νεότερα παιδεία μας, για να τα προετοιμάσουμε γι αυτόν τον κόσμο;
Αυτό είναι ένα δύσκολο ερώτημα. Αλλα αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι η ΕΕ έχει αρκετό κεφάλαιο διαθέσιμο για τέτοιου είδους προγράμματα. Αλλα μετά πρέπει να πείσουμε τους ανθρώπους ότι είναι προς το συμφέρον τους να πάρουν αυτού του είδους την εκπαίδευση. Δεν είναι απλώς ότι εμείς προσφέρουμε οικονομικά κίνητρα σε ανθρώπους για να επανεκπαιδευτουν.
Αυτό ίσως δεν είναι αρκετό από μόνο του αν οι άνθρωποι δεν καταλάβουν ότι.. η ιδέα να μορφώνεσαι, να βρίσκεις εργασία και να παίρνεις σύνταξη είναι ίσως ήδη παρωχημένη!Έτσι μαθαίνουμε διαρκώς, αλλάζουμε εργασία ίσως πιο συχνά.Ξέρετε, αυξήσαμε τα όριο συνταξιοδότησης, ένα καλό με την κρίση στην Ελλάδα είναι ότι ήδη κάναμε δύσκολες μεταρρυθμίσεις που άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν έχουν κάνει καν”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου