Tην πρώτη δημόσια εμφάνισή του μετά την αποχώρησή του από την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. έκανε o Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος επέλεξε να απουσιάζει κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου από την Αθήνα και κατά τη διάρκεια του Διαρκούς Συνεδρίου του κόμματος.
Συγκεκριμένα, το βράδυ της περασμένης Τρίτης (29/08), ο πρώην πρωθυπουργός βρέθηκε στις εξέδρες του ΟΑΚΑ και παρακολούθησε από κοντά τον αγώνα του Παναθηναϊκού με την πορτογαλική Μπράγκα στο πλαίσιο των πλέι οφ του UEFA Champions League.
Μάλιστα, ο Αλέξης Τσίπρας που δεν έχει κρύψει το φιλοπαναθηναϊκά αισθήματά του, απαθανατίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να συζητά κατά τη διάρκεια της ποδοσφαιρικής αναμέτρησης με τον Γιώργο Βαρδινογιάννη, αλλά και τον ηθοποιό Βασίλη Μπισμπίκη.
Για την ιστορία, ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε με 0-1 από την Μπράγκα και έτσι συνεχίζει το ευρωπαϊκό ταξίδι του στους ομίλους του UEFA Europa League και θα αντιμετωπίσει την ισπανική Βιγιαρεάλ, τη γαλλική Ρεν και την ισραηλινή Μακάμπι Χάιφα.
Ακόμα, στην ίδια συνέντευξη, ο Αλέξης Τσίπρας αποκάλυψε πως παίζει 5×5 και μπάσκετ με φίλους και με τα παιδιά του και είπε ότι έπαιζε μπάλα πίσω από το γήπεδο του Παναθηναϊκού, στην αλάνα που έμαθε μπάλα και ο Μίμης Δομάζος.
Σημείωσε, επίσης, ο Αλέξης Τσίπρας ότι επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ έγινε μια αδιαμφισβήτητη προσπάθεια να εξυγιανθεί το ελληνικό ποδόσφαιρο και θύμισε ότι η «Θύρα 13» διαδήλωνε έξω από το σπίτι του. «Έχει παραγίνει το κακό στη χώρα μας που αθλητικοί παράγοντες θέλουν να επηρεάζουν την πολιτική», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου