«Εμείς ήρθαμε για να κάνουμε συγκεκριμένο έργο και θα το ολοκληρώσουμε. Δεν δεχόμαστε μύγα στο σπαθί μας για τα ζητήματα διαφάνειας» δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς μιλώντας στον ρ/σ Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης, στην εκπομπή “Ορθά-Κοφτά” και στους Απόστολο Λυκεσά και Ευγενία Χατζηγεωργίου, σχετικά με δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για «στραβοτιμονιά του ΟΑΣΘ με αναθέσεις συμβάσεων».
«Εμείς δώσαμε τη δουλειά στο μειοδότη με 120 χιλ. ευρώ λιγότερο εκεί που η προηγούμενη διοίκηση την έδινε με απευθείας ανάθεση και με παρατάσεις συμβάσεων. Δεν πρόκειται να χρηματίσουμε κανέναν από τα παπαγαλάκια για να λέει καλό λόγο για εμάς. Μιλάμε μόνο με το έργο μας και αυτό αναγνωρίζεται ήδη από τους πολίτες και έχουμε και συνέχεια» δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ διερωτώμενος παράλληλα: «Είναι δυνατόν να ασχολούμαστε με τέτοια πράγματα όταν μπροστά μας έχουμε να βγάλουμε ένα έργο απίστευτα δύσκολο, όταν είχαμε έναν φορέα- μνημείο αδιαφάνειας που πήγε να κλείσει και δεν θα υπήρχε λεωφορείο στην Θεσσαλονίκη;». «Δεν παίζουμε και οι απαντήσεις θα είναι σκληρές. Είμαστε ο μόνος φορέας που συστηματικά ενημερώνουμε με απόλυτη διαφάνεια» ξεκαθάρισε.
Αναφορικά με τις συμβάσεις με εργολάβους εξέφρασε την άποψη ότι «Αυτή η ιστορία των εργολάβων πανελλαδικά δεν είναι η καλύτερη» και ότι ο ΟΑΣΘ έχει θέσει ήδη ρήτρα με τον μειοδότη του διαγωνισμού ότι δεν θα παραβιάζεται τα εργασιακά δικαιώματα και οι συμβάσεις των εργαζομένων.
Με αφορμή το γεγονός αυτό αναφέρθηκε και στην υπόθεση της καταγγελίας εργαζομένων σε εργολάβο καθαριότητας που συνεργάζεται με τον ΟΑΣΘ ότι αναγκάστηκαν να επιστρέψουν το δώρο Χριστουγέννων. Σύμφωνα με τον κ. Παππά η υπόθεση διερευνάται.
«Η ρήτρα δεν μπήκε τυχαία, τέθηκε για να περιφρουρηθούν οι εργαζόμενοι από ασυδοσίες. Δεν πάμε να διαμορφώσουμε μια κοινωνία βαρβάρων. Το συγκεκριμένο δώρο ήταν αμελητέα ποσότητα γιατί οι προσλήψεις έγιναν τον Νοέμβριο. Πιθανότατα άλλο πράγμα έχει συμβεί. Εμείς δεν θα αφήσουμε ανυπεράσπιστους τους εργαζόμενους και δεν θα επιτρέψουμε να παραβιαστούν οι όροι της σύμβασης έτσι όπως τους έχουμε αποτυπώσει για να διασφαλίσουμε κοινωνία δικαίου» διευκρίνισε.
Ερωτηθείς αν ο ΟΑΣΘ προτίθεται αντί να συνεργάζεται με εργολαβική εταιρεία να προχωρήσει σε προσλήψεις εργαζόμενων απευθείας στον ΟΑΣΘ για την καθαριότητα ο Στ. Παππάς απάντησε: «Εμείς είμαστε διοίκηση με όνειρο».
Σχετικά με ανακοίνωση του ΟΑΣΘ για συνεργασία με την ΕΛΒΟ ο ΣΤ. Παππάς σημείωσε ότι προχωρά η συνεργασία καθώς έχει υπάρξει συμφωνία και κάθε λεωφορείο το οποίο μπορεί να επισκευάσει η ΕΛΒΟ θα το κάνει.
«Εμείς θέλουμε να βγάλουμε στο δρόμο άλλα 50-60 λεωφορεία το επόμενο τρίμηνο, είναι στόχος τιμής για εμάς» δήλωσε προσθέτοντας ότι αυτή η διαδικασία συναρτάται μεταξύ άλλων και με την ΕΛΒΟ.
«Πήραμε ένα στόλο που είναι σε απόλυτη πρόωρη γήρανση, με διαθεσιμότητα μόνο 240 λεωφορείων, με προσωπικό που έχει σοβαρές αδυναμίες με ελλείψεις τεχνιτών και με αυτές τις δυνάμεις προσπαθούμε να διατηρήσουμε στοιχειώδη εξυπηρέτηση για τους πολίτες την οποία προσπαθούμε να βελτιώσουμε» σημείωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ και απευθυνόμενος στους πολίτες της Θεσσαλονίκης πρόσθεσε:
«Θέλουμε οι πολίτες να γνωρίζουν ότι το 1 ευρώ που δίνουν καλύπτει πολύ σημαντικές ανάγκες και η μεγάλη τομή θα γίνει με το τέλος της δικής μας εκκαθάριση. Η ιστορία του ΟΑΣΘ είναι μια διαδικασία σε εκκαθάριση γιατί ήταν μια αμαρτωλή ιστορία».
«Θέλουμε οι πολίτες να γνωρίζουν ότι το 1 ευρώ που δίνουν καλύπτει πολύ σημαντικές ανάγκες και η μεγάλη τομή θα γίνει με το τέλος της δικής μας εκκαθάριση. Η ιστορία του ΟΑΣΘ είναι μια διαδικασία σε εκκαθάριση γιατί ήταν μια αμαρτωλή ιστορία».
Μιλώντας, τέλος, για μία από τις «τελευταίες αμαρτίες» που ήρθε στην επικαιρότητα για την διαχείριση που έκανε η προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ και αφορούσε τις κάρτες που διένειμε στην ΕΔΟΘ ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ δήλωσε ότι ανακοινώθηκε στην ΕΔΟΘ ότι υπάρχει ένα χρέος 110.00 ευρώ καθώς και ότι το χθεσινό ΔΣ αποφάσισε ότι «θα προχωρήσει στις διεκδίκησή τους με ένδικα μέσα και συγκεκριμένα με εξώδικο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου