Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024

“Μήνυμα” από το Μαξίμου στον Καραμανλή: “Διευκόλυνέ μας …”

 

Πληθαίνουν οι κομιστές του μηνύματος “διευκόλυνε μας” από το πρωθυπουργικό περιβάλλον προς τον πρώην Υπουργό Μεταφορών καθώς πλέον η κυβέρνησης βρίσκεται σε δεινή θέση και σε ένα θανάσιμο σπιράλ πολιτικά από τις εξελίξεις και την επίδραση στην κοινή γνώμη στην τραγωδία των Τεμπών!

“Εγώ θα παραιτούμουν από την ασυλία”!

Η οργή των πολιτών για την επιχείρηση συγκάλυψης του εγκλήματος των Τεμπών, αλλά και η στάση του υπουργού Κώστα Αχ. Καραμανλή, ο οποίος έχει «γατζωθεί» πίσω από την ασυλία, προκαλεί πλέον ασφυκτικό πολιτικο σκηνικό για το κυβερνών κόμμα με τις ευρωεκλογές μάλιστα να απέχουν πλέον λιγότερο από 90 ημέρες!

Η ένταση μάλιστα που επικρατεί στη ΝΔ αλλά και στο Μαξίμου έρχεται σιγά – σιγά στο προσκήνιο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, οι δηλώσεις του βουλευτή Βοιωτίας της ΝΔ, Λευτέρη Κτιστάκη, ο οποίος εξέφρασε ανοικτά την αντίθεσή του με τη στάση του Κώστα Καραμανλή. Μιλώντας στο Attica TV, ο Λευτέρης Κτιστάκης ξεκαθάρισε ότι «Εγώ προσωπικά, ναι θα παραιτούμουν από την ασυλία. Το λέω δεν έχω κανένα πρόβλημα. Είναι μια γενικότερη φιλοσοφία που έχω για χρόνια και τώρα που εκλέχθηκα δεν έχω κανένα λόγο να το αλλάξω». Πολλοί πάντως εκτιμούν οτι ο “μητσοτακικός” όπως τον χαρακτηρίζουν βουλευτής απλώς μετέφερε πιο ξεκάθαρα και ανοιχτά την διάθεση που επικρατεί στο Μαξίμου απέναντι στον πρώην υπουργό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θέμα αξιοπιστίας της εκλογικής διαδικασίας

  Ευθέως έθεσε θέμα αξιοπιστίας της εκλογικής διαδικασίας τόσο για την επιστολική ψήφο όσο και συνολικά για την Επικράτεια, μετά την εμπλοκή...