Έναν χρόνο μετά την εμφάνιση του κορωνοϊού και την επισήμανση των ειδικών ότι ο συνωστισμός στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι υπ’ αριθμόν ένας τρόπος μετάδοσης του ιού και το πρόβλημα στις αστικές συγκοινωνίες παραμένει αφού μάλιστα ο Πρωθυπουργός και η κυβέρνηση επιμένουν οτι … στα ΜΜΜ δεν κολλάει !!!
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιεί ο ΟΑΣΑ για τις επικυρώσεις εισιτηρίων, την Τρίτη 2 Φεβρουαρίου σημειώθηκε νέο ρεκόρ με 1.748.376 εισιτήρια.
Την επόμενη μέρα, Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου επικυρώθηκαν 1.681.842 εισιτήρια ενώ τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 1.163.108.
Συγκριτικά, την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου είχαν επικυρωθεί 835.261 εισιτήρια, δηλαδή αυτή την εβδομάδα οι επιβάτες διπλασιάστηκαν, όπως φαίνεται και από τα στοιχεία του Αthens Transport.
Τα νούμερα αυτής της εβδομάδας είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά αν τα συγκρίνουμε με αυτά των πρώτων εβδομάδων του lockdown που ξεκίνησε στις αρχές Νοεμβρίου.
Μέχρι και πριν την εορταστική περίοδο, επικυρώνωνταν λιγότερα από 300.000 εισιτήρια ημερησίως. Ακόμα και νωρίτερα όμως, τον Οκτώβριο, ακυρώνωνταν λιγότερα από 700.000 εισιτήρια κάθε μέρα.
Ασπιρίνη τα μέτρα της κυβέρνησης
Σε κάθε περίπτωση, οι αριθμοί που δημοσιεύει ο ΟΑΣΑ αφορούν επικυρώσεις εισιτηρίων, επομένως ο πραγματικός αριθμός των επιβατών είναι σίγουρα μεγαλύτερος αν συνυπολογιστεί και η εισιτηριοδιαφυγή.
Ο συνωστισμός στις στάσεις και τα οχήματα αποδεικνύει ότι τα μέτρα που έχουν ληφθεί μέχρι τώρα από την κυβέρνηση (σύμβαση με ΚΤΕΛ) είναι ασπιρίνες και δεν λύνουν το πρόβλημα.
Οι επιβάτες χρησιμοποιούν τα μέσα γιατί προφανώς δεν έχουν άλλο μέσο να μετακινηθούν και αυτό ακυρώνει και τις προσπάθειες της κυβέρνησης να μετακυλήσεις στους πολίτες την ευθύνη για την τήρηση των μέτρων.
Αύξηση των δρομολογίων πάντως δεν πρόκειται να δούμε πριν υπογραφούν οι συμβάσεις για το leasing 300 λεωφορείων αλλά και πριν ολοκληρωθούν οι προσλήψεις 609 εργαζόμενων σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ τις οποίες εξετάζει το ΑΣΕΠ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου