«Ο βάρβαρος τεμαχισμός και η απόσπαση των αρχαιοτήτων του σταθμού Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης κοστίζει πολιτιστικά, οικονομικά, κοινωνικά». Αυτό υπογραμμίζουν οι Νίκος Παππάς, Σία Αναγνωστοπούλου, Χρήστος Γιαννούλης και Πάνος Σκουρολιάκος, τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών, τομεάρχης Πολιτισμού, και οι αναπληρωτές τομεάρχες του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. αντίστοιχα, σε κοινή δήλωσή τους με αφορμή την υπογραφή συμπληρωματικής σύμβασης για τα έργα του μετρό Θεσσαλονίκης.
«Η επιλογή των Μητσοτάκη, Καραμανλή και Μενδώνη έχει εκτοξεύσει το κόστος κατασκευής του έργου στα ύψη» τονίζουν, καθώς όπως επισημαίνουν:
- 20 εκατ. ευρώ έχουν δοθεί ήδη στον ανάδοχο ως αποζημίωση για τον πρώτο χρόνο.
- 54 εκατ. ευρώ δίνονται, συμπληρωματικά, για αρχαιολογικές ανασκαφές και άλλες εργασίες για τη λύση του ξηλώματος των αρχαίων.
«Η δήθεν “πανάκριβη” λύση του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, που προέβλεπε και το μετρό στην ώρα του και τα αρχαία στη θέση τους, δεν υπερέβαινε τα 32 εκατ. ευρώ» υπενθυμίζουν και σημειώνουν πως το «καπέλο», δηλαδή, στα έργα ανέρχεται ως τώρα στα 42 εκατ. ευρώ και έπεται συνέχεια.
«Μητσοτάκης, Καραμανλής και Μενδώνη συνεχίζουν το “έγκλημα”. Καταστρέφουν την ακεραιότητα και την αυθεντικότητα ενός εντυπωσιακού μνημείου της πόλης, μοναδικού οπουδήποτε στον κόσμο. Επιβαρύνουν με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ τους φορολογούμενους. Εμπαίζουν τους Θεσσαλονικείς. Το μετρό θα έπρεπε να λειτουργεί ήδη από τα τέλη του 2020. Χωρίς νέες ανασκαφές, με τα αρχαία ακέραια, αυθεντικά, αμετακίνητα στη θέση τους, προκειμένου να ενταχθούν στην Παγκόσμια Κληρονομιά της UNESCO, όπως ζητούν οι κορυφαίοι επιστήμονες σε όλο τον κόσμο» καταλήγουν τα τέσσερα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου